Červenec 2013

Kapela Segment končí

26. července 2013 v 17:58 | Sabča |  Různé články, zajímavosti

Bohužel nastalo to, čeho se obávali všichni fanoušci holešovské skupiny Segment. Po odchodu houslisty Luigiho se rozhodli skupinu opustit basák Jarda a dokonce i zpěvák Viktor! A když odejde zpěvák, znamená to stop pro celou kapelu. Skutečný důvod odchodu kluci neuvedli, ale prý jsou za tím mimo jiné i těžké neshody.

Tak tohle to mně vážně dost šokovalo! Segmenty jsem poslouchala od té doby, co jsem je poznala v soutěži Česko Slovensko Má Talent. Působili na mně jako opravdu kvalitní kapela hodně nadaných hudebníků. Tahle doměnka se mi potvrdila na jejich vystoupení v Kroměříži. Hráli naprosto výborně a jsou to fajn kluci, kteří se všem svým fanouškům ochotně věnovali. A o to víc mně to mrzí - Neřeknu, kdyby se rozpadla nějaká skupina namachrovaných frajírků, kteří si o sobě moc myslí, přitom sotva umí hrát!
Na klukách ze Segmentu se mi nejvíc líbilo to, že svoji hudbu dělali srdcem a nebyl to žádný vyměklý popík, kterého mám už plné zuby.....byl to krásný tvrdý ROCK AND ROLL! Je to těžké, ale budeme se s klukama muset rozloučit a popřát jim, aby se jim dařilo i když už nebudou hrát.

ROCK AND ROLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Plačící

KABáti

23. července 2013 v 19:52 | Sabča |  Kabát

Poznávací zájezd - Francie (8. - 14. 7. 2013)

15. července 2013 v 0:12 | Sabča |  Co je nového...?

Ahoj! Tak z Francie jsem už doma a teď, jak jsem v minulém článku slíbila se s vámi o svoje zážitky podělím /spíše se jimi pochlubím/.
Do Francie jsem jela 8. 7. autobusem, se svojí mamkou a dalšími účastníky tohoto zájezdu. Jeli jsme přes noc, což bylo celkem krutý. Ráno jsme byli všichni totálně nevyspaní, přesto však natěšení na krásný Paříž, do kterého jsme přijeli asi až ve 20: 30 Ubytovaní jsme byli v hotelu Premiere Classe, nebyl to žádný luxus, ale na přespání to stačilo uplně bohatě. Samotný program nám začal 10.7. .Měli jsme s sebou SKVĚLOU průvodkyni, která o Francii věděla ABSOLUTNĚ VŠECHNO, protože tam jezdí už 23 let. Ale to, co ví ona beztak neví ani kdejakej rodilej FrancouzUsmívající se.....Vždycky jsme to dělali tak, že nás ráno autobus odvezl na předem určené místo, které jsme si pak mohli prohlédnout a vyfotit. Začali jsme francouzkou operou. Dovnitř jsme se bohužel nedostali, ale to nevadí. Krásná byla i zvenku. Pak jsme se šli podívat na stánky se suvenýry, kterých bylo na každým rohu hned několik. Nejčastěji v nich prodávali přívěsky s Eiffelovkou, trika, propisky atd. Kdo měl zájem, něco si koupil, a pak už jsme směřovali k Lucemburské zahradě, což je prý jedno z nejromantičtějších míst v celém Paříži. Je to tak! V zahradě jsou různé kytky, sochy, dokonce i potůček a jemný bilý písek a to jí dělá ještě hezčí. Taková Květná je o proti tomuto ooobrovský NIC (ale pěkná je taky, samozřejmě). S mamkou jsme si tam sedly na lavičku a s nadšením tu krásu sledovaly. Dále naše kroky vedly k Justičnimu paláci a kostelu Notre Dame. Když jsme do něj přišli, byla zrovna mše. Samozřejmě ve francouštině, takže jsme nerozuměli slova půl. Pak už byl večer a my jsme se autobusem vrátili zpět na hotel, kde jsme strávili noc. Další den - 11. 7. jsme měli v plánu např. Invalidovnu, kde se nachází hrobka slavného Napoleona. Před vstupem nám kontrolovali batohy, jakoby jsme tam chtěli propašovat bombu, nebo co....to jsem fakt nepochopila - a dělali to tak všude..... Následně jsme šli na Eiffelovu věž, tam jsem se těšila nejvíc! Než jsme se na ní ale dostali, museli jsme hodinu čekat ve frontě na lístky a další hodinu čekat na výtah, co nás tam vyvezl....ale stálo to za to. Výhledu z Eiffelovky se jen tak něco nevyrovná. Ovšem výhled z Vítězného oblouku je taky nádherný. Dostat se na něj je sice trocho o hubu, ale má to určitě cenu. Navštívili jsme také dům spisovatele Victora Huga (čteno Iga), který napsal třeba Zvoník u matky boží nebo Bídníky, jejichž filmové zpracování jsem viděla v kině s kamarádem. Hugův dům je hodně zajímavý. Jsou v něm jeho knihy, protréty, sochy, ale má tam i pěkný nábytek a skoro vše je tam sladěno do červena. Pak nám naše průvodkyně ukázala tzv. Náměstí malířů, kde jsme si později dali i večeři. A proč Náměstí malířů? Jsou tam malíři a ti vám namalují (''za moc pěkné peníze'') portrét nebo karikaturu. Po večeři jsme se vydali opět do kostela, ale jeho název už bohužel nevím. Chvíli jsme se u něj zdrželi a pak šli zpátky. Nešlo si nevšimnout nějaké Francouzky jak leží ve starých hadrech a prosím vás PŘED KOSTELEM žebrá po lidech prachy...jsem měla normálně dost! Takových lidí je v Paříži víc, ale toto dělat před kostelem!? No to je vrchol! Pak už jsme se nočním Pařížem vraceli na náš hotel.
12. 7. Ráno jsme odjeli do zákmu ve Fontanebleau. I tam nás jako obvykle čekala velká prohlídka batohů a teprv potom jsme mohli vstoupit dálMrkající Líbilo se mi tam, ale už mně za tu dobu neskutečně bolely nohy (autobusem jsme většinou jezdili jen ráno), takže jsem myslela, že snad polezu po 4.....a takových nás tam bylo víc! Pak jsme viděli i další velkou zahradu, ale ta se mi nelíbila tak moc jako ta Lucemburská. Odpoledne jsme jeli do Versailles, kde jsme se chtěli podívat na tamní zámek, ale bylo tam tolik lidí, že jsem to vzdala, radši si sedla na zem a koukala na černochy, jak se snaží prodávat klíčenky s Eiffelovkama. Bylo jich tam hrozně moc, ale všichni jim na jejich klíčenky kašlali....Potom jsme si vyrazili na menší nákup do supermarketu, kde jsme já a mamka šly hlavně kvůli vínu, sladkostem a sýrům. Sehnaly jsme všechno, takže jsme byly nad míru spokojený. Průvodkyně tam byla taky a ptala se mě jak se mi v Paříži líbí. Řekla jsem, že je to tu luxusní a že jsem ráda, že s náma jela právě ona!! Asi jí to hodně potěšilo, protože tam stála, usmívala se a nevěděla, co má říct. Stejně ale věřím tomu, že kdyby nás provázel někdo jiný, dozvíme se h***no a uvidíme ještě větší! Tahle průvodkyně byla zkrátka ideální. Pak jsme zašli na večeři k nějakýmu Číňanovi a pak už spát na hotel.
13. 7. - poslední den. To nás čekala návštěva muzea Louvere, kde je vystaven obraz slavného malíře Leonarda da Vinciho - Mona Lisa. Muzeum je velké asi jak půl Kroměříže, takže vyznat se v něm byl nadlidskej úkol, zvlášť pro ty, co tam byli poprvé jako my. Bylo tam šíleně moc lidí a většina z nich měla stejný cíl - Mona Lisa! My jsme ji našli asi až na 10. pokus. Hlídali jí tam 2 policajti a ještě zábrany. Když se nám jí podařilo vyfotit, z přelidněného muzea jsme odešly nakupovat suvenýry. S prodavačema jsem se domluvila anglicky v pohodě, s dorozuměním naštěstí problém nebyl!! Problém byl jen se vstáváním, protože budíček byl hned v 7:00. Jinak fakt pohoda! Jako UPLNĚ POSLEDNÍ bod našeho nabitého programu byla plavba lodí po řece Seině. Na tu jsem se taky těšila. Sice nás při vstupu málem rozmačkali Japonci, ale na loď jsme se dostali a užili jsme si hodinovou projížďku s pěkným výhledem. Pak už jsme museli nasednout do autobusu a dlouhá cesta domů byla před námi. Pustili nám nějakej film, takže to celkem utíkalo a domů jsme dorazili 14. 7. cca ve 14:00 hod.

Odjezd do Francie

7. července 2013 v 12:46 | Sabča |  O mě a o blogu

Zítra asi okolo půl deváté večer odjíždím s mamkou na 6denní (dovolenou) poznávací zájezd do Francie. Hodně se těším, protože jsem tam v životě nebyla a prý je to tam krásný! Sice nevím, jak se budeme domlouvat (já umím anglicky a mamka rusky), ale naštěstí máme dobrou průvodkyni, která do Francie už dlouho jezdí, takže jazyk ovládá. Blbý to asi bude, až budeme mít volno, půjdeme někam samy a třeba budeme něco potřebovat....Usmívající se Ale jak jsem řekla: vážně se moc těším - NEJVÍC na Eiffelovku a plavbu lodí po řece Seině.
Až se vrátím, ráda se s vámi o nové zážitky prostřednictví blogu podělím.
Zatím se mějte krásně a naplno si užívejte prázdniny!!