Dovolená 2011

25. srpna 2011 v 20:00 | Sabča |  Co je nového...?

Tak jsme se vrátili z dovolené ve Strážnici, na které jsme byli od pondělí až do dneška. Jelo nás tam celkem hodně : Já, mamka, taťka, ségra, Jessienka (můj pes), moje starší sestřenka a její dvě děti.
Hned jak jsme přijeli, ubytovali jsme se v jedné chatce, která byla opravdu moc hezky vybavená. Byla tam velká sedačka, televize a fakt parádní nábytek (takový ani doma nemáme). Sestřenka se samozřejmě musela pochlubit tetě, takže si ode mně půjčila mobil a poslala jí MMSku se vzkazem:,,Za rok jedeš taky!" Jakmile jsme si vybalili všechny věci, šli jsme na koupák, ale taťka s Jessienkou zůstali v chatce, protože "psi na koupák nesmí".Tak jsme bohužel museli jít samy. Nebylo to daleko, takže jsme tam došli za 5 minut. Voda byla jako led, ale vzhledem k horkému počasí to bylo příjemné. Zdrželi jsme se do večera a pak jsme se vrátily do chatky. Tam jsme se najedli, dali děcka spát a pak jsme se ještě chvilku dívali na televizi, když už tam byla. Potom jsme si šli taky lehnout, protože nás druhý den čekala prohlídka skanzenu a plavba lodí po místní řece. Na to jsem se moc těšila, v lodi už jsem neseděla hezkých pár let. No ale napřed jsme šli do toho skanzenu. Provázel nás jím nějaký mladý kluk, který nám vyprávěl o lidech, co tu v minulosti žili. Mně nejvíc zaujalo to, že lidé, kteří byli chudí spávali v jedné místnosti třeba s kozou, protože pro ní neměli chlívek. Nebo když někdo umřel, pozústalí otevírali okna, aby jeho duše mohla vyletět pryč..... Jak prohlídka skončila, šli jsme k té řece na níž byla naše loď. Nastoupili jsme do ní a počkali na průvodce, který nám pak vyprávěl o zvířatech, žijících poblíž řeky, o povodních a protože v lodi bylo plno malých dětí, tak si vymyslel, že potkal hastrmana, aby je do svého vyprávění aspoň trošku zatáhl. Jak jsme dopluli do cíle, šli jsme do chatky na oběd. Po obědě jsme se vydali znova na koupák, ale už jsme tam tak dlouho nebyli, protože jsme večer šli na minigolf.To bylo taky zajímavý : U takového stánku jsme si zaplatili hole a míčky a šli jsme hrát. Měli jsme šest pokusů na to, aby jsme trefili jamku. 1. dráha byla celkem OK, ale ty další už byly o nervy. Asi u 14. dráhy jsem zaslechla sestřenku jak potichu říká:,,Sakra, už tam konečně zalez!" Otočila jsem se na ní a chtěla jsem se zeptat, co se stalo. Ona mi řekla ,,Toho si nevšímej, já nadávám na ten míček." Na jednu stranu jsem se jí nedivila.To by asi nadával každý. Nemůžete trefit jamku a navíc vás se všech stran štípou komáři. Jak jsme dohráli, sestřenka šla koupit repelent, kterým jsme se všichni nastříkali. Pak už jsme šli spát, protože bylo moc pozdě. Další den jsme šli do obchodu něco si koupit, aby jsme si z dovči něco přivezli. Mamka mi koupila jedny hezké boty, ze kterých mám fakt velkou radost a možná si je vezmu do školy ať se mi ten první den jde líp. Dneska už jsme museli odjet domů i když se nám nechtělo, protože to tam bylo moc krásné, já bych tam ještě takové 2 nebo 3 dny byla. Ale uvidíme, třeba se tam za rok (možná ještě ve větším počtu) vrátíme.

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.